اس ام اس عاشقانه.........

 

زندگی کوتاه ما حکایت نغمه هاست حکایت عشقو شکستنو گذشته هاست

******************

من مست غم عشقم با خنده خمارم کن / صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن.

******************

دوستی کلام زیباییست که هرکس درکش کرد ، ترکش نکرد

******************

برای دیدارت زمان را تعیین نمیکنم شایدساعت حسادت کند و خواب بماند

******************

نمیدانم چرا بیمارم امشب / سکوتی خفته در گفتارم امشب
غم اشک دلم آهسته میگفت / پریشان از فراق یارم امشب . . .

******************

از دوریت چه دارم غیر از دلی شکسته
ذهنی همیشه ابری ، فکری همیشه خسته . . .

******************

آگهی فوری:
به یک آغوش گرم برای فراموش کردن سرمای زندگی نیازمندیم

******************

چشم تو پر از نیازه
من نیازم یه نگاهه
تو منو ببخش عزیزم
آخه چشمام بی گناهه
کاش میشد بریم یه جایی
که فقط تو باشیو من
من بمیرم توی چشمات
تا چشات محتاج من شن

******************

میدونی بزرگترین دردتوی دنیاچیه؟بدونی،اینکه پناه لحظه هات تنهات گذاشته

******************

مهرت ای دل زمانی ز دلم پاک شود
که همه پیکر من زیر زمین خاک شود

******************

سلامتی رفیقی که اسم ما  گوشه ی موبایلش خاک میخوره !

******************

هرکه با احساس باشد عاقبت خواهد شکست….این جواب سادگیست

******************

یه کفش همه وجودشو فدای کسی میکنه که پا تو دلش میذاره
کفشتم رفیق

******************

دلتنگ شدن حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره تمنای بودنش را می کند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:اس ام اس عاشقانه, | 16:3 | نویسنده : AmirAli |